انرژی بخش دنیای تو

درباره پرداس انرژی

شرکت پرداس انرژی

شرکت مهندسی و ساخت پرداس انرژی از سال ۱۳۸۵ با بومی سازی نمودن تکنولوژی روز دنیا در زمینه تولید باتری VRLA با بدنه ضد اشتعال UL94V0 و نیکل کادمیوم فعالیت می نماید.

این شرکت توانسته با تکیه بر دانش و تجربه چند ساله مدیران و کارشناسان خود، موفق به دریافت گواهینامه های استاندارد ISO9001:2015 و HSE-MSگردد. شرکت پرداس انرژی فعالیت خود را با اجرای صدها پروژه گوناگون در صنعت نفت و گاز، پتروشیمی، سازمانهای بیمه ای و بانکی، حوزه پزشکی و کارخانجات بزرگ صنعتی و خدماتی گسترش داده و در راستای اهداف خود گام برمی دارد.

فعالیت های این شرکت

1_ تولید باتری VRLA با نام تجاری SOLAREX و انواع کابینت و استند باتری

این شرکت به عنوان یکی از تولید کننده های باتری های سرب اسیدی با قابلیت بدنه ضد اشتعال (UL94-V0) در ولتاژ 12v تا ظرفیت 100AH و 2v تا ظرفیت 3000AH با نام تجاری SOLAREX، فعالیت می نماید.

شایان ذکر است تولید و طراحی انواع کابینت و استند باتری بنا به سفارش مشتریان (Customer Design) از سوی این شرکت فراهم است.

2_ تولید انواع باتری Ni-Cd

باتری های سری PEN تحت لیسانس شرکت TAIHANG در سه گروه دشارژ آهسته (PEL)، دشارژ متوسط (PEM) و دشارژ سریع (PEH) با بالاترین سطح کیفی تولید می گردد.

3_ مشاوره و فروش انواع UPS های استاندارد و صنعتی از توان 1KVA تا 500KAV

این شرکت در زمینه مشاوره، تامین و راه اندازی دستگاه UPS استاندارد و صنعتی در ظرفیت های مختلف فعالیت می نماید.

4_ خدمات پس از فروش

پرداس انرژی، 24 ساعته 7 روز هفته، آماده خدمت رسانی در سراسر کشور است.

5_ آموزش

واحد آموزش این شرکت با هدف افزایش سطح آگاهی و دانش مشتریان، دوره های اعلام شده در ذیل را بصورت مجازی و حضوری برگزار می نماید:

1_ آموزش سایزینگ و نگهداری باتری VRLA (8ساعت)

2_ آموزش سایزینگ و نگهداری باتریNi-Cd (8ساعت)

3_ آموزش مقدماتی منابع تغذیه بدون وقفه UPS (8ساعت)

4_ آموزش مقدماتی شارژر و یو پی اس صنعتی (12ساعت)

5_ آموزش پیشرفته منابع تغذیه بدون وقفه UPS (16ساعت)

6_ آموزش پیشرفته شارژر و یو پی اس صنعتی (16ساعت)

امکان ثبت نظرات و شکایات مشتریان از طریق واحد روابط عمومی با شماره تماس 88765208 داخلی101 و آدرس ایمیل info@pardasenergy.com فراهم است.

خانم اشراقی (مسئول روابط عمومی): 09386848519

آقای بیاتین (سرپرست فروش و بازاریابی): 09124000669

امیدواریم با ارائه محصولاتی با کیفیت مطابق با استاندارهای جهانی و همچنین ارائه خدمات پشتیبانی مطلوب رضایت مشتریان گرامی را جلب نمائیم.