انرژی بخش دنیای تو

حول بارداس للطاقة

شرکت پرداس انرژی

تعمل شركة برداس لهندسة وإنتاج الطاقة منذ عام 2005 من خلال توطين أحدث التقنيات العالمية في مجال إنتاج بطاريات VRLA ذات الهيكل المقاوم للهب من النيكل والكادميوم UL94V0.

این شرکت توانسته با تکیه بر دانش و تجربه چند ساله مدیران و کارشناسان خود، موفق به دریافت گواهینامه های استاندارد ISO9001:2015 و HSE-MSگردد. شرکت پرداس انرژی فعالیت خود را با اجرای صدها پروژه گوناگون در صنعت نفت و گاز، پتروشیمی، سازمانهای بیمه ای و بانکی، حوزه پزشکی و کارخانجات بزرگ صنعتی و خدماتی گسترش داده و در راستای اهداف خود گام برمی دارد.

فعالیت های این شرکت

1_ تولید باتری VRLA با نام تجاری SOLAREX و انواع کابینت و استند باتری

این شرکت به عنوان یکی از تولید کننده های باتری های سرب اسیدی با قابلیت بدنه ضد اشتعال (UL94-V0) در ولتاژ 12v تا ظرفیت 100AH و 2v تا ظرفیت 3000AH با نام تجاری SOLAREX، فعالیت می نماید.

شایان ذکر است تولید و طراحی انواع کابینت و استند باتری بنا به سفارش مشتریان (Customer Design) از سوی این شرکت فراهم است.

2_ تولید انواع باتری Ni-Cd

باتری های سری PEN تحت لیسانس شرکت TAIHANG در سه گروه دشارژ آهسته (PEL)، دشارژ متوسط (PEM) و دشارژ سریع (PEH) با بالاترین سطح کیفی تولید می گردد.

3_ مشاوره و فروش انواع UPS های استاندارد و صنعتی از توان 1KVA تا 500KAV

این شرکت در زمینه مشاوره، تامین و راه اندازی دستگاه UPS استاندارد و صنعتی در ظرفیت های مختلف فعالیت می نماید.

4_ خدمات پس از فروش

پرداس انرژی، 24 ساعته 7 روز هفته، آماده خدمت رسانی در سراسر کشور است.

5_ آموزش

واحد آموزش این شرکت با هدف افزایش سطح آگاهی و دانش مشتریان، دوره های اعلام شده در ذیل را بصورت مجازی و حضوری برگزار می نماید:

1_ آموزش سایزینگ و نگهداری باتری VRLA (8ساعت)

2_ آموزش سایزینگ و نگهداری باتریNi-Cd (8ساعت)

3_ آموزش مقدماتی منابع تغذیه بدون وقفه UPS (8ساعت)

4_ آموزش مقدماتی شارژر و یو پی اس صنعتی (12ساعت)

5_ آموزش پیشرفته منابع تغذیه بدون وقفه UPS (16ساعت)

6_ آموزش پیشرفته شارژر و یو پی اس صنعتی (16ساعت)

امکان ثبت نظرات و شکایات مشتریان از طریق واحد روابط عمومی با شماره تماس 88765208 داخلی101 و آدرس ایمیل info@pardasenergy.com فراهم است.

خانم اشراقی (مسئول روابط عمومی): 09386848519

آقای بیاتین (سرپرست فروش و بازاریابی): 09124000669

امیدواریم با ارائه محصولاتی با کیفیت مطابق با استاندارهای جهانی و همچنین ارائه خدمات پشتیبانی مطلوب رضایت مشتریان گرامی را جلب نمائیم.